субота, 26. јануар 2013.

Priča: Kako je Gary Vaynerchuk koristio društvene mreže u kreiranju multimilionskog biznisa

Primjer iz knjige "30  minute social media", Susan Gunelius.

Gary Vaynerchuk je odrastao pomažući ocu u njegovoj prodavnici vina u Springfield-u, New Jersey. Gajio je ljubav prema vinu i to je preraslo u uočljivu strast. Gary je otkrio blogove i online videa, i pitao oca da kreira blog i online video program za svoju radnju. Nakon što je dobio odobrenje, Gary je počeo da objavljuje zanimljive sadržaje koji su pokazali njegovu strast za vinom.

Kako se riječ širila velikom brzinom i njegova "Wine Library TV" publika je rasla širom svijeta.
Gary je postigao uspjeh zahvaljujući činjenici da je bio aktivno angažovan sa publikom. On odgovara na svaki e-mail koji dobije i troši više vremena na komunikaciju sa ljudima preko društvenih mreža, nego na promociju svog biznisa.
"Za svakih sat vremena potrošenih na promociju, utrošim tri sata u interakciji", rekao je.
On zaista razumije kako koristiti društvene mreže da bi biznis rastao i to je razlog zašto je veoma uspješan.


Danas njegova prodavnica vina ima prodaju od 50 miliona dolara godišnje, od čega je preko 50% prodaja preko interneta. Priznati je konsultant i predavač u oblasti društvenih medija, a i potpisao je više miliona dolara vrijedan ugovor da napiše više knjiga u kojima dijeli svoje znanje i iskustvo korišćenja društvenih mreža u građenju biznisa. Skoro milion ljudi ga prati na Twitter-u i svakako je "celebrity" u svijetu marketinga društvenih mreža. A sve je počelo malim poslovnim blogom...

http://garyvaynerchuk.com/
http://en.wikipedia.org/wiki/Gary_Vaynerchuk
https://twitter.com/garyvee
https://www.facebook.com/gary
http://www.youtube.com/user/GaryVaynerchuk

Нема коментара:

Постави коментар